Jau daugiau negu šimtą metų Hausbrandt savo veikloje jungia tradicijas, patirtį, žinias ir technologines inovacijas tam, kad sukurtų autentišką „geros kavos kultūrą“. Ilgas gamybos procesas, kurio rezultatas – tobulos espreso kavos puodelis, lėmė tai, kad Hausbrandt nuolat akylai seka kiekvieną gamybos žingsnį. Būtina tikrinti, tvirtinti ir testuoti, siekiant užtikrinti tai, kad klientas gaus idealų produktą, pilnai atskleidžiantį savo savybes puodelyje.

Šiandien pagrindinė kompanijos būstinė yra įsikūrusi Italijoje, Nervesa della Battaglia; Slovėnijoje ir Austrijoje veikia produkcijos skirstymo įmonės, taip pat skirtingose šalyse veiklą vykdo įgalioti partneriai. Platus prekių paskirstymo tinklas užtikrina, kad Hausbrandt Trieste 1892 S.p.A kava yra platinama visame pasaulyje. Tobulumo siekis, įsipareigojimas nuolat tiekti aukščiausios kokybės produkciją lėmė tai, kad Hausbrandt Trieste 1892 S.p.A yra viena iš lyderių kavos rinkoje (tiek Italijoje, tiek tarptautiniu lygmeniu). Hausbrandt komercinė sėkmė akivaizdi – šis prekės ženklas yra įsitvirtinęs daugiau nei 90 pasaulio šalių.

Hausbrandt tradicijos
Hausbrandt aistra
Hausbrandt kokybė
KOMPANIJOS

MISIJA

HAUSBRANDT

Pripildyti kiekvieną puodelį kavos, paskanintos džiaugsmu, bei tęsti kokybės ir aistros istoriją.

Kompanijai išsikėlus aukštus tikslus, kiekviena smulkmena tampa svarbi.

Pažangios žemės ūkio technologijos, labiausiai vertinamų kavos rūšių atrinkimas ir maišymas, skaitmeninių technologijų panaudojimas kavos skrudinimo procese, specialistų žinios ir patirtis – visa tai reikalinga, kuriant aukščiausios kokybės produktą. Būtent specialistų žinios ir patirtis leidžia kavai nustebinti kliento gomurį netikėčiausiais skoniais.

Puikiausi kavos mišiniai yra paruošiami talentingų barmenų, kurie yra apmokyti, aprūpinti reikalingomis medžiagomis bei naudoja profesionalią techniką, kuri padeda padidinti juslines kavos savybes.

Vienas is pagrindinių Hausbrandt pasirinkimų pasiekti klientą per patyrusius kavos ruošimo meistrus – baristas (barmenus).

Jų patirtis, nenutrūkstantis santykis su klientais ir nuolatinė techninė pagalba iš įmonės atstovų garantuoja tokius skonius ir aromatus, kurie išgarsino Hausbrandt kavą visame pasaulyje.

Gourmet Columbus - 100% arabica

Įgūdžiai, ekspertų žinios apie kavos ruošimą ir tikslas pasiekti geriausią rezultatą – tai yra tai, kas reikalinga sėkmingai plėtrai, pradedant nuo tikrai tobulo kavos puodelio iki kavos kultūros koncepcijos plėtojimo. Todėl, kai įmonė nusprendžia teikti Hausbrandt kavą, ji perima Hausbrandt kompanijos dvasią, kuri veda įmones į priekį jau daugiau nei šimtmetį, bei idėjas, kurios skatina žengti į priekį. Tiekėjas ir klientas yra tarpusavyje glaudžiai susiję ir šis ryšys stiprina bei pakelia į kitą lygį kavos ypatybes.

Todėl šios įmonės, besirinkdamos tik aukščiausios kokybės produktus ir nuolat siekdamos tobulumo, užima tvirtą poziciją kavos pasaulyje – tiek Italijoje, tiek visame pasaulyje.

Siekis išlaikyti kokybę reikalauja nuolatinio dėmesio ir rūpestingai apsvarstytų sprendimų. Šiandien Hausbdrandt prekinis ženklas yra pasiekiamas daugiau nei 90 pasaulio šalių ir yra atpažįstamas bei vertinamas ne vien dėl puikios kokybės produktų, bet ir dėl santykių, kuriuos kompanija, dėka savo patikimų partnerių, palaiko su savo klientais. Hausbrandt didžiuojasi tuo – tai pasiekti prireikė daugelio metų ir nori šiuo pasiekimu pasidalyti su tais, kurie vertina kokybę – kiekvieną dieną, kiekviename puodelyje.

  • 1570 m.
    Venecija: pirmasis Europos miestas, kurį pasiekė kava
    Remiantis senais istoriniais įrašais, kava į Veneciją buvo atgabenta 1570 metais, tačiau ji buvo tiekiama tik gydytojams, chemikams ir naudojama medicininiais tikslais. Kai kurie istorikai mano, kad pirmieji kavos namai Venecijoje buvo atidaryti apytiksliai 1645 metais – kava nebebuvo laikoma tik vaistu, plati visuomenė pradėjo mėgautis šiuo puikiu gėrimu.
  • 1644 m.
    Kavos kelias į Prancūziją
    1644 metais botanikas Jean de la Roque buvo pirmasis, kuris atgabeno kelias kavos pupeles į Marselį. Pupeles naudojo specialaus gėrimo, kuriuo vaišino draugus, paruošimui. Soliman Aga Mustafa Raca, Osmanų imperijos ambasadorius, 1669 metais kava pavaišino Prancūzijos karalių Liudviką XIV. Kava prekiauti Prancūzijoje pradėta 1672 metais Sen Žermeno mugėje.
  • 1683 m.
    Kava Austrijoje
    Po Osmanų imperijos karių įsiveržimo į sostinę atidaryti pirmieji vieši kavos namai Vienoje „Mėlynasis butelis“.
  • 1700-1800 m.
    Carlo Goldoni ir „Kavos namai“
    Kava labai greitai paplito tarp žmonių ir tapo labai populiariu gėrimu, o kavos namai tapo menininkų ir aukštuomenės atstovų traukos taškais. Pats Carlo Goldoni vieną iš savo populiariausių spektaklių „Turtingo vyro gaudynės“ (it. Il ricco insidiato) dedikavo Anton Maria Zanetti, Venecijos aukštuomenės atstovui, kuris simbolizavo kultūrinį judėjimą, užgimusį vietos kavos namuose. Carlo Goldoni pagrindinio veikėjo charakterį spektaklyje „Kavos namai“ (it. La Bottega del Caffè) sukūrė pagal Anton Maria Zanetti paveikslą.
  • 1748 m.
    Kava Trieste
    Jaunoji Marija Terezė, Habsburgų monarchijos atstovė, paveldėjo sostą po Karolio VI mirties. Jos įgyvendintos ekonominės reformos lėmė tai, kad Triestas tapo vienu iš pagrindinių Europos jūrų uostu. Austrijos kunigaikščio dėka nuo XIV a. Triestas išlaikė dalinę autonomiją, o 1719 metais Karolis VI suteikė Triestui laisvo miesto statusą. Nuo pat pradžių kavos importas buvo viena iš pagrindinių Triesto uosto veiklų, o 1748 metais buvo atidaryti pirmieji kavos namai.
  • 1764-1765 m.
    “Il Caffè” žurnalas
    Nuo 1764 metų birželio iki 1765 metų gegužės Šiaurės Italijoje buvo leidžiamas savaitinis literatūrinis ir filosofinis žurnalas pavadinimu „Il Caffè“ (liet. Kavos namai). Žurnalo įkūrėjai buvo Cesare Beccaria bei broliai Pietro ir Alessandro Verri. Žurnale buvo diskutuojama filosofijos, literatūros ir teisės klausimais, tačiau pirmame žurnalo numeryje Pietro Verri išspausdino entuziastingą straipsnį apie kavą arba gėrimą, kuris „pakelia dvasią ir ramina sielą“.
  • 1873-1915 m.
    Gražiosios epochos (La Belle Epoque) žavesys
    Hausbrandt kavos namai emocionalių ir ryškių reklaminių plakatų dėka perteikė visus skirtingus šio tamsaus gėrimo mėgavimosi etapus –  nuo jausmingos moters, ragaujančios kavą ir stebinčios pro savo langą iš miego karštligiškai bundantį miestą , iki Habsburgų giminės atstovo, romantiškai leidžiančio vakarą su gražia dama. Hausbrandt kavos namai savo reklaminėse kampanijose naudojo visas klasikines žiniasklaidos priemones: laikraščius, plakatus, spalvotos skaidres kino teatruose, sporto komandų rėmimą, reklaminius suvenyrus prekybos vietose. Vis dėlto vykdydama reklamines kampanijas, Hausbrandt Trieste 1892 S. p. A. išlaikė paprastą ir elegantišką stilių, o tai visada buvo išskirtinis kompanijos bruožas.
  • 1891 m. rugsėjo 17 d.
    Kavos prekybininkų asociacija (Associazione degli Interessi nel Commercio del Caffè)
    Triesto miestą vėl pradėjo valdyti Habsburgai. Iš dalies dėl geležinkelio linijos Viena-Triestas atidarymo, miestas tapo Austrijos pakrantės sostine ir greitai išaugo į trečią pagal dydį miestą Austrijos-Vengrijos imperijoje. Prekyba ir kavos importas toliau išliko viena pagrindinių Triesto veiklų, o 1891 m. rugsėjo 17 d. buvo įkurta Kavos prekybininkų asociacija (Associazione degli Interessi nel Commercio del Caffè). Organizacija veikia ir šiandien.
  • 1892 m.
    Prekės ženklo sukūrimas
    „Specialità Caffè Hausbrandt“ prekės ženklas sukurtas 1892 metais. Hausbrandt tapo pirma kompanija, kuri pirkėjams siūlė gamykloje pagamintą ir metalinėse pakuotėse supakuotą produkciją.
  • 1900 m. spalio 10 d.
    Grevenbroicho sistema
    1900 m. lapkričio 10 d. pristatyta patentuota Grevenbroicho sistema – kavos pupelių skrudinamos ir vėsinamos elektrinio variklio pagalba.
  • 1910-1920 m.
    Viešumas
    Pirmoji kavos skrudinimo Italijoje kompanija Hausbrandt Gražiojo amžiaus (La Belle Époque) įkarštyje pradėjo vykdyti inovatyvią reklaminę kampaniją ir naudojo pagrindines to laikmečio komunikacijos priemones. Pirmoje kampanijoje vyravo romantinės temos ir „maži seni žmogiukai“, kurie ir dabar yra vieni iš geriausiai atpažįstamų kompanijos simbolių. Kitoje kampanijoje kava buvo jungiama su vaizdiniais iš kasdieninio gyvenimo: taip kava pristatyta kaip būtina kiekvienos dienos dalis. Didžiausias šios reklaminės kampanijos pasiekimas yra „mažų senų žmogiukų“ vaizdinio sukūrimas. Paveiksle perteikiamas rūpestis, o sąmoningai parinktos spalvos perteikia vidinį plakato veikėjų žavesį. Šių detalių rezultatas – ekspresyvi nuoširdaus mėgavimosi gera kava išraiška. „Maži seni žmogiukai“ sukūrė naują reklaminę Hausbrandt filosofiją, kuri atspindėjo dailininko Dudovich stilių ir perteikė „i momenti del caffè“ eilinėje dienoje. Reklaminis šūkis buvo spausdinamas ant kavos pakuočių bei kompanijos automobilių – tai buvo pirma tokio masto reklaminė kampanija.
  • 1935 m.
    Tazzine mažų puodelių linija
    Be naujovių gamybos procese bei reklamoje, Hausbrant kompanija buvo pirmoji sukūrusi unikalaus dizaino puodelių liniją su reklaminiu šūkiu. Šūkis išliko toks pats kaip ir reklamose bei ant produkcijos daugiau nei pusę amžiaus: „Specialità Caffè Hausbrandt“. Laikydamasi šios tradicijos, Hausbrandt Trieste 1892 S. p. A. šiuo metu siūlo puodelius, kurių dizainą įkvėpė 1935 metų puodeliai. Šie puodeliai skirti mėgautis prestižine 100 % arabikos Gourmet kava.
  • 1940 m.
    Kompanijos stiprybė
    Nepaisant Antrojo pasaulinio karo baisybių, kompanija išliko didžiausia kavos gaminimo kompanija Italijoje ir išlaikė savo identitetą bei istorinį paveldą.
  • 1945 m.
    Virginio Zanetti
    Italijos kavos pramonė pradėjo sparčiai augti vėl po Antrojo pasaulinio karo dėka Virginio Zanetti, kuris globojo bei finansavo naujus verslus. Jis pats asmeniškai skatino statyti kavos skrudinimo fabrikus įvairiuose miestuose – dauguma jų veikia iki šių dienų. Zanetti greitai tapo didžiausiu žalios kavos importuotoju Italijoje. Dėka klientų, kurių tarpe buvo didžioji dalis Italijos kavos gamybos industrijos atstovų, išplėtotos logistikos ir sandėlių Triesto uoste, Zanetti galėjo garantuoti nuolatinį žaliavos tiekimą.
  • 1960-1980 m.
    „Moka“
    Per visą kompanijos istoriją reklaminis ženklas keitėsi kelis kartus dėl pakitusių rinkos poreikių. Nors šie pokyčiai buvo natūralūs ir būtini, kai kas vis dėlto išliko nepakitę iki pat šiandien. Hausbrandt kavos namų pradinis reklaminis šūkis, susidedantis iš trijų paprastų žodžių, išliko toks pats. Nepaisant besikeičiančių laikmečių, šūkis išlaikė savo tradiciją, kuri dabar, po šimto metų, yra dar stipresnė. Vis dėlto 1960 metais sukurtas originalus ir išskirtinis „Moka“ logotipas. Tai buvo pirmasis Hausbrandt animuotas reklaminis ženklas, kurį įkvėpė Luciano Biban. Biban gimė Venecijoje, tačiau jį įsivaikino Friulian. Biban tapo išskirtiniu Friulian stiliaus atstovu – jo kūryboje susipina reklama ir menas.
  • 1968 m.
    Nuotykio pradžia
    Martino Zanetti paklojo pamatus kompanijai, kuri vėliau tapo viena iš pagrindinių kompanijų kavos pasaulyje. Atlikęs pareigą tėvynei ir atitarnavęs kariuomenėje, Martino Zanetti pasirinko kurti savo verslą vietoj to, kad plėtotų tėvo verslą. Jo nepriklausomo verslo tikslas buvo padidinti gurmaniškos kavos vertę, pabrėžiant estetikos ir skonio svarbą. Kadangi rinktinių klientų, kurie ieškojo rafinuotų bei aukštos kokybės produktų, rinka anksčiau dar nebuvo tyrinėta, tai buvo naujovė bei atotrūkis nuo praeities. Jaunasis verslininkas Martino Zanetti išsinuomojo mažą, tačiau puikia įranga aprūpintą, kavos skrudinimo fabriką Trevize.
  • 1980-2013 m.
    Prekinio ženklo evoliucija
    1980 metų pabaigoje naujasis kompanijos prezidentas Martino Zanetti paskatino „Moka“ ženklo pokyčius. Ženkle pasirodė ryškiai raudona ir auksinės spalvos, o linijos tapo paprastesnės, elegantiškesnės. Naujasis logotipas buvo modernesnis, geriau atspindintis dabartinį laikmetį, tačiau ir toliau kėlė šypseną geriant kavą.
  • 1988 m.
    Martino Zanetti ir Hausbrandt
    Po daugybės nelengvų pergalių, kurios padėjo įgyvendinti dešimtmečio planą, istorinis Hausbrandt kavos namų prekinis ženklas buvo prijungtas prie kompanijos. Kompanijai tai padėjo pereiti į Centrinės Europos bei kitas tarptautines rinkas. Sumaniai vadovaujant Martino Zanetti, laboratorijos, tiriančios produkciją, ir kavos skrudinimo fabrikas Nervesa della Battaglia regione buvo atnaujinti, įdiegtos naujausios technologijos. Martino Zanetti tikėjo artimu ryšiu tarp tradicijos ir šiuolaikiškumo – tai vertybės, kurios išryškėjo per visą Hausbrandt kavos namų istoriją. Atiduodant pagarbą kompanijos idėjai, kompanijos įkūrimo metai buvo įtraukti į dabartinį pavadinimą: Hausbrandt Trieste 1892 S. p. A.
  • 1993 m.
    Castalimenti
    Dėka kūrybingojo Iginio Massari 1993 metais buvo įkurta Italijos konditerijos meistrų akademija (it. Accademia Maestri Pasticceri Italiani). Akademijos mokymų centras, Castalimenti, nuo 1997 metų prisideda prie maisto sektoriaus profesionalumo didinimo. Nuo tada užsimezgęs ryšys tarp Castalimenti ir Hausbrandt šiandien yra stiprus kaip niekad.
  • 1997 m.
    Centro Studi Ricerche Ligabue
    Pradėtas plėtoti bendradarbiavimas tarp Ligabue tyrimų centro (it. Centro Studi Ricerche Ligabue) ir Martino Zanetti, Hausbrandt Trieste 1892 S. p. A. Šio bendradarbiavimo rezultatas – atrasta Sipano piramidės Peru, įspūdingas Močė laikotarpio architektūrinio kompleksas, nutolęs apie 30 kilometrų nuo Sipano. Didinga piramidė (apie 35 metrų aukščio) ir kiti statiniai bei perėjimai atskleidė religinio ir politinio gyvenimo aspektus Močės laikotarpyje.
  • 1998 m.
    Apdovanojimai
    Per visą kompanijos gyvavimo laikotarpį, laimėta daugybę apdovanojimų už kokybės siekį. Vienas iš naujausių apdovanojimų yra Meistriškumo sertifikatas, kurį įteikė prestižinė Prekės ženklų dizaino asociacija Niujorke už Hausbrandt prekinio ženklo atnaujinimą (istorinis „Moka“ ženklas) ir l'Accademia Maestri Pasticceri Italiani auksinis medalis už „geriausią itališkos espreso kavos puodelį“ XI simpoziume.
  • 2001 m.
    Guggenheim muziejus Venecijoje
    Hausbrandt Trieste 1892 S. p. A. remia modernų ir šiuolaikinį meną, bendradarbiauja su Peggy Guggenheim Venecijoje bei aktyviai dalyvauja muziejaus organizuojamose renginiuose. Kompanija aktyviai bendradarbiauja su Gruppo Intrapresae Collezione Guggenheim, įgyvendinant spaudos kampaniją „Le ore del caffè - Guggenheim muziejus Niujorke“ 2005 metais.
  • 2003 m.
    Apdovanojimai
    Hausbrandt Trieste 1892 S.p.A su Martino Zanetti priešakyje įkūnijo „Pagaminta Italijoje“ produkcijos kokybę ir meistriškumą. Švenčiant Triesto pramonės asociacijos šimto metų jubiliejų Verdi teatre, Hausbrandt Trieste 1892 S.p.A kartu su Assicurazioni Generali gavo auksinius medalius už šios asociacijos įkūrimą prieš šimtą metų.
  • 2013 m.
    Kompanija šiandien
    Šiandien pagrindinė kompanijos būstinė yra įsikūrusi Italijoje, Nervesa della Battaglia; Slovėnijoje ir Austrijoje veikia produkcijos skirstymo įmonės, taip pat skirtingose šalyse veiklą vykdo įgalioti partneriai. Platus prekių paskirstymo tinklas užtikrina, kad Hausbrandt Trieste 1892 S.p.A kava yra platinama visame pasaulyje. Tobulumo siekis, įsipareigojimas nuolat tiekti aukščiausios kokybės produkciją lėmė tai, kad Hausbrandt Trieste 1892 S.p.A yra viena iš lyderių kavos rinkoje (tiek Italijoje, tiek tarptautiniu lygmeniu). Hausbrandt komercinė sėkmė akivaizdi – šis prekės ženklas yra įsitvirtinęs daugiau nei 90 pasaulio šalių.

Gaukite specialius

pasiūlymus